Partnerzy
Bank BPS S.A. zrzeszając 363 banki spółdzielcze tworzy największe
zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Ma wyjątkowy profil
działalności, ponieważ łączy funkcje banku zrzeszającego oraz
komercyjnego. Świadczy szeroki zakres usług dla banków spółdzielczych i
równocześnie jest ich partnerem biznesowym i reprezentantem. Dodatkowo
poprzez sieć liczącą ponad 60 placówek oferuje konkurencyjne produkty
finansowe dla klientów korporacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw
oraz klientów indywidualnych. Specjalizuje się w obsłudze samorządów,
rolnictwa, przemysłu rolno-spożywczego, handlu, rzemiosła i turystyki.
Dla naszych klientów salon "ELEMENTS" przygotował kartę rabatową 20%. Oferta obejmuje sklepy we Wrocławiu i Jeleniej Górze. Więcej informacji pod numerem tel +48 509 307 064
ELEMENTS to więcej niż salon łazienek, to również energooszczędne ogrzewanie, odnawialne źródła energii, system instalacji, klimatyzacji i wentylacji a wszystko to połączone z jedyną w swoim rodzaju profesjonalną i kompleksową obsługą. Dzięki naszej wieloletniej współpracy z architektami, projektatami wnętrz oraz firmami instalacyjnymi łatwo i bezstresowo stworzymy dla Państwa wymarzoną łazienkę.
OBSŁUGA GWARANCYJNA
Szanowni klienci, chcemy zapewnić Państwu najwyższy standard obsługi na każdym etapie zakupu wymarzonego mieszkania na naszych inwestycjach. Prosimy o informowanie nas o jakichkolwiek nieprawidłowościach, które udało się Państwu zauważyć.
reklamacje@dpimalachit.pl
Warunki rękojmi:
- po 5 latach od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy na konstrukcję budynku
- po 2 roku od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy na pozostałe elementy wyposażenia i wykończenia, z uwzględnieniem gwarancji udzielonej przez producenta.
Procedura zgłaszania usterek:
W terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Deweloper
jest zobowiązany wysłać odpowiedź o uznaniu reklamacji lub o odmowie uznania
reklamacji oraz o przyczynach odmowy.
W terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, Deweloper usuwa uznane przez siebie usterki lub wady lokalu mieszkalnego. Jeżeli mimo zachowania należytej staranności Deweloper nie usunie usterki w powyższym terminie, może wskazać odpowiedni, inny termin usunięcia ich wraz z uzasadnieniem opóźnienia.
Deweloper zastrzega również że, ze względów technologicznych i budowlanych okres 30 dni na wykonanie reklamacji może ulec zmianie.